23 Οκτ 2008

Ερωτήματα "Επικοινωνιακής Πολιτικής".

-Ο διευθυντής επικοινωνιακής πολιτικής τι θα κάνει;
Θα σχεδιάζει επικοινωνιακή πολιτική, θα είναι δηλαδή ο «Αρχιεπικοινωνιολόγος» της χώρας, η θα εξυπηρετεί τις εταιρίες, και τους «συμβούλους» επικοινωνίας; Θα προωθεί δηλαδή τις προτάσεις τους και τα τιμολόγια; Μα αυτήν ακριβώς την εργασία, την "λάντζα", υποτίθεται ότι θα κάνει η Διεύθυνση Διεθνούς Επικοινωνίας.
Η πρόταση λέει: Επεξεργασία στρατηγικού σχεδίου προώθησης της χώρας, μάλλον στο πλαίσιο ομάδων εργασίας .Σχεδιασμός τακτικών και «πακέτων» επικοινωνίας και προβολής της χώρας στο εξωτερικό, σε συνεργασία με τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς, που θα μπορούν να υλοποιούνται στο εξωτερικό από τα ΓΤΕ ή από πρεσβείες, προξενεία κ.λπ.
Επομένως ,ο «διευθυντής» θα συσκέπτεται με τις εταιρείες που θα ετοιμάζουν τα "πακέτα" και τις προτάσεις και θα αναλαμβάνουν να «τρέξουν» το πρόγραμμα. Το όλο σχέδιο παραπέμπει σε δισεκατομμύρια που θα εκχωρούνται στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό όμως είναι σε βάρος του ελληνικού λαού και του προϋπολογισμού.
Αντίθετα η δική μας λύση είναι η αξιοποίηση των ειδήσεων, η αξιοποίηση της ενημερώσεως και όχι της επικοινωνίας. Δημοσιογραφικό έργο. Που θα κοστίζει πολύ λιγότερο και θα μας αποφέρει σαν χώρα πολύ περισσότερα.
Κεντρικός σχεδιασμός "επικοινωνιακών πακέτων" ναι. Συμφωνούμε. Αυτό όμως πρέπει να γίνεται πολιτικά και όχι γραφειοκρατικά. Αλλο ομάδα εργασίας και άλλο Διεύθυνση, Διευθυντές ,τμηματάρχες, κλπ.κλπ. Έτσι κάνουν το απλό περίπλοκο.
Το ζήτημα ειναι η παρακολούθηση και η υλοποίηση. Όλοι "οι παλιοί" συνάδελφοι "σύμβουλοι επικοινωνίας", ξέρουν τι εννοώ. Μαζί "κλαίγαμε" για τά χρήματα του ελληνικού λαού, που "έτρωγαν οι αεριτζήδες" από τον ΕΟΤ, τις Νομαρχίες κλπ. όταν βλέπαμε που έβαζαν τις αφίσες, σε ποιους σταθμούς έβαζαν σποτ, και τις ορδές των "εκδρομέων" από τις νομαρχίες, που , ερχόντουσαν για "να προβάλουν" τον τόπο τους.
Το "νεαρό" στελεχικό δυναμικό της σχολής δημόσιας διοίκησης, στο οποίο αναθέτει η αναδιοργάνωση το έργο διαχείρισης των επαφών με τους επικοινωνιολόγους, αντικειμενικά και υποκειμενικά δεν μπορεί να το φέρει εις πέρας. Αποδείχθηκε από τον τρόπο που χειρίστηκαν την επαφή με τον σύμβουλο αναδιοργάνωσης. Φόρεσαν το κοστούμι του, μιμήθηκαν τη φρασεολογία του και αποδέχθηκαν ότι δεν έχουμε εθνικά θέματα.
-Ποιον θα διαλέξουν από την ιεραρχία για τη θέση του διευθυντή επικοινωνιακής πολιτικής;
Μήπως θέλουν να προσλαμβάνουν διευθυντές από τον ιδιωτικό τομέα; Και με τι συμβάσεις;
ΧΑΤΖΑΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: