2 Φεβ 2009

Αυτοκριτική

Πληροφορούμαι ότι κυκλοφορούν στους ορόφους ορισμένοι «ψιθυριστές», οι οποίοι μου υποδεικνύουν μέσω τρίτων, τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνω, τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γράφω, τι πρέπει και τι δεν πρέπει να λέω.

Η κριτική φυσικά είναι πάντα ευπρόσδεκτη, όπως και οι υποδείξεις, διότι δι΄ αυτών επέρχεται η βελτίωσις.

Και η αυτοκριτική συμβάλλει βεβαίως.

Πληροφορούμαι και σχόλια , για το τι γράφω στο blogg ,
http://gge-gge.blogspot.com
το οποίο βεβαίως είναι δικό μου. Εγώ το δημιούργησα, και είμαι ο διαχειριστής του. Το blogg δεν έχει συντακτική επιτροπή ή συνεταίρους, και δεν ανήκει σε φορείς, ομάδες, κινήματα, συλλόγους, επιτροπές κ.λπ. Είναι δικό μου. Οπότε όλες οι υποδείξεις για την βελτίωση του, είναι δεκτές.

Αρκεί να είναι σαφές, ότι στο δικό μου blogg γράφω ότι θέλω και ότι μου αρέσει.

Ακούω επίσης ότι, σαν εκπρόσωπος, δεν πρέπει να λέω το ένα, η να κάνω το άλλο. Συμφωνώ .Αλλά, σαν Εκπρόσωπος.

Με δεσμεύουν οι κοινές μας θέσεις, όπως αυτές διατυπώνονται στις αποφάσεις των συνελεύσεων , και τις οποίες εξελέγην για να υποστηρίζω και να προωθώ.

Δεν εκπροσωπώ, επομένως, μεμονωμένες απόψεις , και συναισθήματα, άλλα τα κοινά μας συμφέροντα.

Για να εκφράσω την οποιαδήποτε γνώμη μου, δεν έχω καμία δέσμευση, ούτε υποχρέωση να ρωτήσω κανένα συνάδελφο. Όπως κανείς δεν με ρωτάει για τη δική του άποψη. Έχουμε όλοι το δικαίωμα να εκφράζουμε τις απόψεις μας. Και να τις υποστηρίζουμε.

Για παράδειγμα: Στη συνεδρίαση του Μεικτού για τις ενστάσεις για τις εγγραφές νέων μελών , εξέφρασα τη γνώμη μου, και ψήφισα με τα προσωπικά μου κριτήρια, επειδή δεν υπάρχουν αποφάσεις της συνέλευσης.

Αυτονόητα πράγματα, τα οποία όμως καμιά φορά πρέπει να τα επαναλαμβάνουμε.

Στενοχωρήθηκαν, που μου λένε ορισμένοι, επειδή υπογράμμισα σε κείμενό μου, την τεράστια επιτυχία της ΕΣΗΕΑ, με την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης.
Και εγώ, είχα στενοχωρηθεί, πάρα πολύ, όταν οι «φίλοι» ,αυτών των ορισμένων, ψήφισαν λευκό/ δεν ξέρω/ δεν απαντώ στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, για την συλλογική σύμβαση. Δεν είδα και κανέναν από αυτούς να επιστρέφει την αύξηση.

Στενοχωρήθηκα, επίσης, πάρα πολύ με τη διάσπαση του απεργιακού μας μετώπου, όταν δίναμε τη μάχη για το Ταμείο μας, από όσους υποστήριζαν την «επαναστατική» λύση να γράψουμε τζάμπα στο Ταμείο μας ,τους ξυλουργούς ,τους ηλεκτρολόγους, τους υδραυλικούς, τις κομμώτριες , τις μακιγιέζ, τους θυρωρούς, και τις καθαρίστριες των καναλαρχών. Στενοχωρήθηκα και με την «απελευθέρωση» της ΕΣΗΕΑ, από αυτούς που ρώταγαν στο indymedia ,«gia peite pou einai h ESHEA»;

Οπότε εκλογές έρχονται και θα εκφράσουμε όλοι τη στενοχώρια μας και θα δούμε.

Υπομονή.

Σπύρος Χατζάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: